Ruilen en retourneren

We hopen natuurlijk dat je bestelling helemaal naar wens is, maar als je toch een andere maat nodig hebt of je wilt toch iets anders,
dan kun je je aankoop natuurlijk retour sturen. 

Wat kan ik verwachten als een product defect is?
Een defect product wordt in behandeling genomen met aankoop bon en naar de fabrikant teruggestuurd, mits het niet meer in de originele staat gerepareerd kan worden.

Wat kan ik verwachten wanneer ik ontevreden ben over het product?
Als je ontevreden bent over het product kan je het terugsturen met aankoop bon.

Hoe lang duurt het voordat ik een antwoord krijg?
Je ontvangt binnen 2 werkdagen een antwoord op je vraag. 

Hoe lang duurt het voordat ik een vergoeding/nieuw product ontvang? 
Je ontvangt dit binnen 2 weken. 

Hoe lang heb ik de tijd om een product te retourneren?
We begrijpen het als je wat langer na wilt denken over je aankoop. Daarom heb je vanaf de dag van je aankoop 14 dagen de tijd om je aankoop retour te zenden.
Zo kun je rustig overwegen of je jouw bestelling wilt houden. 

Hoe en wanneer kan ik contact opnemen?
Wij beantwoorden je vragen het liefst per mail, maar we zijn van maandag tot en met zaterdag ook telefonisch bereikbaar tijdens onze openingstijden. 

Wat is het retouradres?
Als je je aankoop wilt retourneren, stuur deze dan naar het onderstaande adres. 

Henzen Schoenen
Patrimoniumlaan 23
3904 AA Veenendaal

Wat zijn de kosten van retour zenden?
De kosten voor het retour zenden bedragen € 7,50. Wanneer je alleen de maat om wilt ruilen, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.